dilluns, 8 de juliol del 2013

Hamburgueses de llentilles

De menuda no m’agradaven res les llentilles, quan me vaig fer major i m’hen vaig anar de casa vaig descobrir com d’importat era un plat de calent. Encara que tinc gent al voltat als quals aquest plat no els acaba d’agradar i el mengen casi per obligació. En aquesta recepta podem menjar llentilles d’una forma diferent. A més a més aquestes hamburgueses veganes poden incorporar-se a qualsevol dieta lliure de carn i derivats. He utilitzat llentilles Dupy ecològiques perquè es el que tenia a casa, però poden utilitzar-se altres.




Ingredients:


- 250g de llentilles Dupy ( o altre tipus)
- 1 carlota
- 1/2 ceba
- un grapat d’anous
- pa rallat
- 2 dents d’all
- un mica de comino
- oli d’oliva
- sal
- aigua

Procediment:

Primer hem de ficar les llentilles a remulla la nit d'abans. El dia següent ens ficarem a preparar les nostres hamburgueses veganes. Primer tallarem a trossets menuts la ceba, la carlota,els dents d’all i les anous. Ficarem al got de la batedora les llentilles que han estat a remulla tota la nit, la ceba, la carlota, les dents d’all, les anous, el comino i la sal. Triturarem tots els ingredients i anirem afegint un poc d’oli perquè es faça una textura de massa, no ha de estar ni massa fina, ni massa sencera. 

Una vegada tinguem la massa formem les hamburgueses, les arrebossem amb pa rallat i les fregim o fem a la plaxa.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada